MAW FOLLOW KA ?? KLIK LA KAT PIC COMEY CUTE NIE DULU YER !!

Webfetti.com





Tuesday 20 September 2011

Permulaan kata-kata sempooooi...:)

Assalammualaikum ahli-ahli syurga sekalian.... :) sesungguhnya dengan izin dari Nya.. akhirnya.. aku berjaya membuat blog ini.. bhahahahahhaa.. actually.. bukan aku yg me"beautiful"kan blog nie... bhahahah kalo bukan aku.. agak2 korg sape??? bhahaha adakah abg aku si monyet?? oooh!! tidak... adakah mak aku si ratu kebaya 60-an yg edit blog nie??? oooh!! tidak... adakah ayah aku si ketua blok umah ku??? ooh!! mana mungkin.... ha..!! jeng ke jeng..!!! hamba ALLAH yg dimaksudkan adalahhhhhhhhhhhh.... teng tenet tenet......!!!!! ini lah dye sahabat karib ku..!! ahli gadis cotton ku..!!! sahabat blog yg hebat di seisi dunia... malahan planet2..!!! memperkenalkannnn.....natashaborhan.blogspot.com ... mai..mai kawan2.... beliau la wanita sesuci gebu kuih sugi..... beliau merupakan seorg yg kreatif,cute,malahan bijak dalam coding!!! tapi para2 jejaka sekalian.. ampa jgan duk mengatai na.... dia nie da de incik teddy dia.. ampa duk diam .. tgok dan baca ja.... bhahahahhaha berbalik to the original story... minah nie la yg tolong aku.. header aku dye yg wat kan..bukan sahaja header..malahan background pun dye yg create kan...!! bahkan blog aku nie pun dye yg edit ape yg patot ... even dye kate sikit2.. tapi aku kate.. banyak!! korg tgok...!! korg leyh tgok perbezaan sahabat korg dgan sahabat aku... mane agy sempoi wa ckap lu??? bhahahahaha aku reka ayat je..:P aku nak wat.. tapi maklum lah.. terlalu newbie sgat... bhahahahaha..... aku harap blog aku akan menjadi blog yg terbaik di seluruh dunia....!! bhahahahahaha <---------- agak2 kata2 nie leyh wat korg gelak x?? :D nie je la aku nak bgtaw kat korg ... oh ya ya ya..!! ade somthing yg aku lupe.. ha!! cmne aku leyh nak wat blog kan?? bhahahahahaha korg nak tau??? nak tau?? ini kerna..sukati aku la nak wat blog pun.. sape yg nak wat skang nie?? aku ke ko??? bhahahah jgan bnyak tnye la... bhahahha to abg2,akak2 fesbuk sekalian.. mai2... tengok blog shue.. simple je... nak wat kreatif sgat.. shue takot korg terlampau obses.. so... nie je la... asalkan ada.!! bhahahaha korg??? mampu ade blog cam aku nie?? bhahahahahahaha just a kidding bebeh....:D luv u..luv u.. mmuahhhahahahahah...:) TASHA SAYANGG!!! THANKS A LOT dear....:)




tu minah tu...tu..tu.. yg serba coklat tu..:P
dari kiri : lisashue,saragomez,tashahudson,simplyct,hassandha,ekiensurihani,naddjolie..:P
bhahahahahahahahahhahahaha :D kami cotton 4eva!!!







akhir kata..dengan lafaz Bismillahhirohmanirrohim... saye Shue Mohd Aris merasmikan blog ini.. sekian..wassalammualaikum warrahmatullahiwabarakatuhhhhhh..:P <---- leyh jadi PM x???








nie la dye k.a.m.i gadis dip batch 2010..:)
gadis yg aku bicarakan di atas adalah yg memakai tudung kaler kuning..:)
dye saja berspek mata...:*




















2 comments:

ilanasuhaimi said...

gambar aku tade ke..? ngee:B

ekien said...

wehhh ape hal nme ak lain mcm je ak tgk..waaaa2 bergumbira ko ekk..

Post a Comment